6 Kasım 2010 Cumartesi

6 Kasım 2010, I, Vaijinismus Sizi Yenmeden

İyileşecek hastanın doktor ayağına geliyor.

Güzel bir cumartesi günü, işe gidilmiş, sonrasında Lucca'da içkiler içilmiş. Eve uğranmış tekrar Lucca'ya gidilecek:)
Aradaki vakti günlük yazıma ayırıyorum.

Koymuşum Gray Goose vodkamı, sek. Zerzevat narenciye sıkacak halim yok basmışım üzerine Doğanay Limon suyunu.
Fonda Beethoven sonata no 17, yani Tempest.
Yazmak için bundan daha güzel bir ortam olabilir mi?

Zaten kafa hafif güzel, klavye elimin altından kayıyor, vucutta genel anlamda bir titreme var. Alkollü araba kullanıyormuşum gibi pislik bir his var içimde. Biraz kıllanmıyor değilim.
Üç günlük bir alkol maratonunun ardından vucut çökmüş durumda. Surat şiş, göbek sulanmış.
GrayGoose-Doğanay'ımdan bir yudum aldım, benden iyisi yok.
------
İki günlük blog yazarının şımarması ne demek? İşte bu demek. Sayfanın kenarında gördüğünüz abuk reklamlar bu işin bir sonucu.
Belirli bir okuyucu sayısına ulaşıp da " bu iş tamamdır" dedikten sonra Google'ın "kazanç sağla" başlıklı gadgetini tıklama dürtüsü geldi içimden.
Büyük paralar hayal ettim(henüz elime geçen miktar 0.00). Vazgeçmeyeceğim.

-------
AdSense diye bir program var, yazı türü ve okuyu kitlesini sense edip alakalı reklamları sayfaya koyuyor sistem ve her tıklamada belirli bir komsiyon veriyor.
Bayıla bayıla kaydoldum.
Kamda Louis Vuitton, Hermes, Mercedes gibi markaların vereceği reklamlar vardı. Sistemi açmadan bir gün önce ise Visam Lord başlıklı yazımı yazmıştım. Sistemin yapılanması için gerekli olan bir kırk sekiz saat e ihtiyaç olduğunu belirten bir mail aldım ve yattım uyudum.

Kırk sekiz saat süren bir düşünme süreleri filan yok. İçinden sıkınca üç saatlik bir uykunun çıkacağı sıkıntılı bir beş saatten sonra blogumu açtım.

Visam Lord yazısının ilk reklamımı gördüm! Başlık şu: "Su Kaçağı Mı Var Tıkalı Mı ?"

!!!

EVET TIKALI, KAÇMIŞ İÇİNE....

Uğradığım dumura bak. Neyse daha kötüsü de olabilirdi. Dumura değil tecavüze uğrayabilirdim mesela.

Herşeyin en kalitelisi olduğu gibi reklamın da en kalitelisi beni bulmuştu.
Ancak bir tanesi var ki...

"VAJİNİSMUS SİZİ YENMEDEN"

Vajinismus
Bu başlığı ilk kez "Fuhuş" adlı yazımın yanında gördüm. Daha komiği vardı aslında "Türk Rus Tanışma Sitesi" ama hiçbirisi böyle davetkar ve göze çarpan değildi bence.

Sizi yenmeden... Siz onu yenin.

Vajinismus orta çağda yaşayan kudretli ve yıkılmaz, mistik bir ejderhaymış gibi...
Esaretin Kılıcını saklandığı yerden çıkarın ve Vajinismusun kalbine dayayın!!!

Ne demek bu? Böyle bacak arası sağlık problemleri ile ilgili bile olsa nasıl bir reklamdır. Dahası benim okuyucu kitlem ile ne alakası vardır? Beni okuyanlar arasında vajinismus olan olamaz, varsa okumasın. Benim okuyucum vajinismus değildir.
-------

Bir kaç gün içinde düzgün reklamlar da görünmeye başladı. Vajinismus ısrarla gitmese de diğer reklamların orada olması yüzümü biraz güldürüyor.
Ama her gün bi dudak kırpıyor vajinismus...

Sarhoş yazı böyle oluyor demek

Sevgiler Saygılar

Yakonuz

1 yorum:

  1. bu yaziyi ctesi kuaforde aksama hazirlanirken okuyup, oldukca keyiflendim yakoprens. Tek sikintim blackberry kullanicisi olarak oradan bir turlu yorum yapmada da basari saglamadim...

    YanıtlaSil