8 Ocak 2011 Cumartesi

8 Ocak 2011, I, REGL

REGL
(Rafine Edilmiş Genital Likid)

Bu konu hakkında ele alınması gereken o kadar çok şey var ki...

Biz sadece önemli kısımlarının üzerinde duracağız.

Öncelikle Etimolojik olarak inceleyelim kelimeyi. Fransızca düzen anlamına gelen Regle sözcüğünden türüyor. Yani bir düzen söz konusu. Hocanın adil düzeni ile karıştırmamak lazım çünkü adil değil, her kadın aynı sancıyı çekmediği gibi bünyeden bünyeye süresi de değişiyor.


Kimi kadınların regli üç günde biterken kimisininki yedi sekiz gün sürebiliyor. Yeni Zelandalı bilim adamlarının yaptıkları bir arkaştırma, ikinci gruptaki kadınların eşlerinin aldatmaya meğilli olduğu konusunda bir sonuç gösteriyor. Eski Zelanda diye bir yer var mı şahsen çok merak ediyorum.

Regl eziyeti, hamilelik yoksa her ay bir kez gerçekleşiyor. Her ne kadar olayın eziyetini kadınlar çekiyor gibi biz anlayış hakimse de, kadının eziyetini de erkek çekiyor. Dolayısı ile kabak yine erkeğin başına patlıyor. Patlıyor ve etraf kan gölü oluyor


Kadını koruyan bir ped ya da tampon bulunurken; erkeği koruyan hiçbir şey olmaması biz erkeklerin bu durumdaki mağduriyetini gösteren en belirgin sebeplerden biri.

Vucut geliştirme sporu ile ilgilenenler bilirler ki her birkaç aylık dönemde ağrılık çalışmayı kesip vucudu bir hafta kadar dinlendirmek gerekir. Seks yapanlar da bilirler ki bel altını dinlendirmek için bu olay tanırının bir lütfu olsa gerek olmalı.



Bir Vampir için zevkin dorukları olarak nitelenebilse de sıradan bir insan için son derece huzursuz görünen bu durum, otomatik olarak seksin bir hafta aralanması ile kendini gösterir.

-----

Her ne kadar "regl amın iyisi kötüsü olmaz" düşüncesinde olan bir grup tutkulu erkek tarafından görmemezlikten gelinebiliyor olsa da, aklı selim olan herhangi bir erkek ya da kadın, regl zamanı sevişmekten imtina eder.

Aslında kadının çekincesindeki başlıca sebep erkeğine pis görünmemek dürtüsüdür ki kadın kısmısı hormonal oynaklıkları söz konusu olduğundan bu dönmemlerinde daha azgın ve verici olurlar, fakat vermezler. Zaten vermesinlerdir de. Anlık bir gaflet sonucu tuzağa düşen ve sonuçlarını düşünmeden bodoslama olaya dalan erkeğin sonu çoğunlukla şişeden gazoz içerken kullandığınız kırmızı kamışlardan farklı olmayacaktır.

Bazen de beklenmedik kazalar olabilir. Sondajla delip delip de petrole ulaşılan an misali, erkeğin de kadınının regl olmasını tetiklemek gibi bir durumu olabilir. Bu durumda suçluluk her iki cins tarafından paylaşılmalı ve hiçbir şey olmamış gibi davranılmalıdır.
----

Pekiyi ama nedir bu regl? Yanii tıbbi adı ile menstrüal döngü. Yani kadının döllenmemiş yumurtayı vucudundan atması...
Her gün kahvaltıda yediğiniz çift göz yumurtaların ne olduğunu düşünmeden bu olaya büyük bir yaradılış mucizesi olarak baktığınızı düşündükçe üzerinde konuşulduğu kadar önemli bir olay olmadığın sonucuna varıyorum zaman zaman.

Tabi ki regl olmak bir kadını kadın hissettiren en önemli faktörlerden birisi olmakla beraber, durumun kisvesi altında erkeğe çektirilen binlerce eziyetin samimi olmadığı, dahası çoğu zaman halihazırda ortada olan bir bahanenin kullanılıp erkeklerinin gururlarının iki paralık edildiği düşüncesindeyim. Üstelik tüm bunları yaparken seksten mahrum edilmemiz cabası olduğu gibi, bir de bu dönem boyunca ultra hassas ve anlayışlı olmamız beklenir bizden.

Vicdan sahibi hiçbir erkek, göz göre göre sevgilisi bu kadar kan kaybederken kayıtsız kalamaz zaten. Gerçi kaybedilen bu kan her zaman çirkin bir sıvı olarak ele alınmamalıdır, zaman zaman bu çok değerli petrolun olumlu işlevleri de gözden geçirilmelidir... Bir düşünün;

-Erkeğin de penisinden kan geliyorsa ya da üzerinde açık bir yarası varsa, hiçbir ilave çaba sarfetmeden, otomatikman sevdiği kadın ile kanka oluyor. Benim sevgilim aynı zamanda en yakın arkadaşım olmalı diyen erkekler için(ki bu erkekleri çok takdir ederim ben) biçilmiş kaftan oluyor.

-Sıvının kayganlaştırıcılığının sorunlu bünyelerde yaptığı olumlu bir etki var. Ölümlü dünyada çok da çekilmeyecek bir olay değil.

-Çöl ortasında bir jeneratör misali her gün çalışmaktan yorun düşen erkeğin sığınacağı bir barınaktır regl. Normal zamanında Türk Erkeğinin bahane üretmek gibi bir lüksü asla olmadığından, bu buhran günlerinin değerini bilmek gerekir.

-Sevgilinin üzerinden bir şeyler yemek ya da emmek eylemi Vampirler için bedavaya gelmektedir ki, parayı sadece geceleri harcayabilen bir ırk için bu son derece önemli bir ekonomidir.

-Düzgün araba kullanamadığını düşündüğümüz kadınların bu kadar ustalıkla tampon kullandığını görmemiz bizler için bir umut ışığıdır.

----

Reglin bir de sihri söz konusudur. Hayatım boyunca anlayamadığım bir gizem olarak kalacak olan bu olay benim için gerçekten de sadece bir sihir ya da kara büyü olarak kalacaktır.

Evet sevgili Yakocanlar, gerçekten de böyle bir şey var; sürü psikolojisi. Beraber yaşayan kadınların regl dönemleri belirli bir zaman sonra aynı zamana denk geliyor! Gelin de bana bunun mantıklı bir açıklamasını yapın.
Kadınların kıskanç yaratıklar olduklarını biliyoruz ama birbirlerinin regllerini çekemeyecek kadar olmasa gerek. "Ayşe ayın onbirinde oldu ben onunda olmalıyım" gibisinden bir zihniyet tam kadınca görünse de mantık olarak insanlığa ters...
Diğer bir yandan bu da demek oluyor ki iki kızı bir karısı olan bir erkeğin aylık ped masrafı tuvalet kağıdından fazlaya geliyor. Bunun için Apple'ın bir çözümü var. iRegl olabilenler için iPad. En azından bir kere alıyorsunuz.

----

Keşke biz erkekler tek başına regl ile uğraşsaydık da fazlasını istemeseydik.

Ama dananın kuyruğu böyle değil işte. Deprem gelmeden öncüleri geliyor... PMS diye bir şey var! Yani ben senin bir hafta reglini çekicem, elime alıcam; bir de bu bi haftadan önceki bir  haftada da PMS ini çekicem...

PMS sonlarına doğru bir de gecikme stersinden kaynaklanan sinir ve strese maruz kalırız ki bu en kötülerinden birisidir. Nedenine gelince, buradaki stres gerçek anlamda ortaklaşa yaşanan bir strestir ve olası kazalar her iki tarafı da yakından ilgilendirdiğinden erkeğin g.tü kadınınkinin iki katı kadar atar...

Yok sevgili Yakocanlarım biz erkekler gerçekten aziz gibi cinsiz. Bir daha dünyaya gelsek yine erkek olmak isteriz ne de olsa böyle regl rugl gibi derdimiz de yok.


----
Yine de reglsiz kadın, kadınsız regl düşünülemez sevgili Yakocanlar. Hoş ben zaten regl olan bir erkek duymadım. Erkek dediğin ayın sonunda maaşını alan, gereksiz kan dökmeyen cinstir.
Yine erkek dediğin kadını olmadan olmayan cinstir. Erkeği erkek yapan kadın olduğundan, kadının her regl döneminin bizim de bir dönememiz olduğunu kabul edip bununla yaşamaya alışmamız gerekir.
Seni seviyoruz regl...


Sevgiler Saygılar
Yakonuz

yakolugunler@gmail.com

2 yorum:

  1. GÖRÜŞMELİDİR:

    İyi günler Herkes, Benim adım Anna, Romanya'danım, hayat sorunlarımda bana yardımcı olan büyük bir caster hakkında dünyayı tanımak istiyorum, kocam evlendikten 21 yıl sonra beni terk etti, çünkü ailesi beni sevmiyor, ve başka bir kadınla birlikte olmaya gittim, ben ve oğlum 21 aylık bir süre boyunca acı çekiyordu, geçen Ay'a kadar, çevrimiçi bir bayanın, Dr Ogundele adlı bir casusluk casterinden bahsettiğimde, onun sorunları ile ona yardımcı oldu. bu adamla iletişime geçmeliyim, onun büyü dökümünden sonra bana sorunlarımın bittiğini söyledi, sadece 24 saatten az bir süre beni terk eden kocam beni affetmemi istedi ve şimdi mutlu bir şekilde birlikte yaşıyoruz. Bunu söylediğim için, mal haberlerini insanların bilmesi için çevrimiçi olarak paylaşacağımı ve yardım için ona da geleceğimi söyledim. Yani, herhangi bir sorun, ilişki veya herhangi bir insan probleminiz varsa, Dr Ogundele ile temasa geçin ve bir çözüm bulun. işte onun iletişim bilgileri. Email: ogundeletempleofsolution@gmail.com Whats-App Numarası ve Viber Numarası: +27638836445.

    YanıtlaSil
  2. herkese merhaba

                           Bu bilgeliği oku, seninle paylaşmak üzereyim

    Ben Rizky Indah ve Endonezya'nın bir yerlisiyim, kredimi güvenilir bir borç verenden nasıl aldığımı size bildirmek için buradayım ONE BILLION RISING FUND


                                      ŞİRKET İLETİŞİM

    ŞİRKET ADI: ONE BILLION RISING FUND
    ŞİRKET GMAIL : onebillionrisingfund@gmail.com
    YER: San Francisco. Kaliforniya. BATI AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ
    TEL: +1 267 526 5352
    WHATSAPP: +1 267 526 5352

    Bu salgında yaşamak benim ve ailem için zorlaştı ve işim bu Covid 19 salgını tarafından mahvoldu ve Rahat yaşamak herkesin arzusu ve ben ailem için en iyisini istiyorum bu yüzden bankadan borç para vermeye karar verdim ve banka beni geri çevirdi ONE BILLION RISING FUND dan kredi alan arkadaşım bana kredi vereni tanıtıp bana finansal olarak yardımcı olabileceklerine dair güvence verene kadar birkaç kez aşağı indim onlara çok inanıyorum çünkü arkadaşım ONE BILLION RISING FUND yeni kredi aldı ve başvurdum ve beni birkaç gün süren süreçten geçirdiler ve en büyük sürprizim kredi tutarının hesabına yatırılmasında.
    ONE BILLION RISING FUND 'dan aldığım bu deneyim hayatımı güzelleştirdi ve artık bir seramik şirketim var.

    Krediye ihtiyacınız olduğunu biliyorsanız, finans şirketiyle iletişime geçmenizi tavsiye edeceğim ve size kredi konusunda yardımcı olabileceklerine kesinlikle inanıyorum.
    Lütfen çevrimiçi iletişim kurduğunuz kredi verenlere dikkat edin, çünkü çevrimiçi finansal borç verenlerin çoğu sahtedir ve hayatı sizin için daha zor hale getirecektir ve size yardım etmeye iyi niyetleri yoktur çünkü onlar geçimlerini sizden kazanmak isteyen dolandırıcılar dır.


    Kredi işlem süreçlerinde güvenilir, verimli ve profesyoneldirler, bu nedenle her kredi arayan kişiyi bu büyük kredi verme şirketine başvurmaya ve hikayenizi benimki gibi değiştirmeye teşvik ediyorum.
    kredinize gerçekten iş amaçlı ihtiyacınız varsa sizi daha fazla karşılayacaklar, bu yüzden bugün onlarla iletişime geçin ve benim gibi bir tanık olun
     
                  İLETİŞİM BİLGİLERİM

    BENİM ADIM :::::RIZKY INDAH
    GMAIL:::::::indahrizky490@gmail.com
    WHATSAPP:::+62-858-8161-8874

    İyi günler

    YanıtlaSil