29 Ekim 2010 Cuma

29 Ekim 2010, I, Bugün

Bugün bu günümün nasıl geçtiğini anlatacağım.

Cumhuriyet ve Cadılar Bayrmanının bu sene üst üste gelmesinden dolayı uzayan tatilin keyfini çıkarıp öğlene kadar uyudum.
Öğlene kadar uyumanın yatırımını dün geceden yapmıştım zaten.

Kanımdaki alkol miktarı bir şişe kolonya damıtmaya yetecek seviyeye geldiği zaman o geceki uykumun uzun olacağını zaten biliyorum. Dün geceki içki miktarından 3-4 şişe kolonya çıkacağını düşünürsek, bugün akşama kadar uyumam lazımdı aslında.

Dün gece bir parti vardı. Bir kızın şampanyasını devirdim. "Telafi et bunu dedi".
Bara gittiğimde şampanya bitmişti. Kadehin yarısını vodka, geriye kalan kısmını da elma suyu ile doldurup köpük yapması için bir parmak soda ilave ettikten sonra kıza götürdüm. "İçine mi işedin?" dedi bana.

Alkol kanda sirküle olmaya devam ediyordu... Hala da ediyor.

İçine işememiştim ama kibarlığımı da bırakmak istemiyordum. Mahçup bir şekilde uzaklaştım.

-------

Evet öğlene kadar uyudum. Sonra kalktım

Galataya gittim.
Bir hanım arkadaşımla buluştuk. Kendisini çok yakın tanımıyordum.
Bayağı bi geveze çıktı, dolayısı ile yeniden içkiye başladık.
Karşılıklı içkiye sarılmamızdan kendimin de boş konuştuğuna kanaat getirdim.
--------
Gittiğimiz yer, adını unuttum, Şişhaneden Tünele çıkan yolda, kaldırım üstüne ufak bir seti ve bir kaç şirin masası olan bir yer. Yolu düşen mutlaka uğrasın.

Aslında başlarda aloke niyetimiz yoktu. Güzel şey şu alkol. İnsanları birbirlerine daha çok tahammül edebilir kılıyor. Yazık ki yine zam gelmiş; çevremdeki insanları yeniden gözden geçirmek durumunda kalacağım şimdi.

Alkol 
Ama alkolden mi değil mi bilemem uzun uzun oturmuşuz.
Zaten kalktığım saatin 12.30 ve orada olma saatimin 14.00 olduğunu göz önünde bulundurursak...
18.30 civarı da bölgeyi terkettiğim düşünülecek olursa 19.00 itibarı ile evde olmuş olmam doğal görünüyor.
---------

Gün daha bitmedi tabi ama ben fırsatım varken yazmak istedim. Birazdan alkole devam etmek üzere evi terkedeceğim. Umarım bu akşamki hesaplar zamlı tarifeden gelmez.

Gelirse de ödemeyiz; en kötü dükkanın önünden hızlı geçeriz.

----------

Bu kutsal günde tekrardan Cumhuriyetin Kurulmasına kadar ülkemizin atlattığı badireleri ve içinden geçtiği durumları hatırlatmak ve anmak isterim.

Cumhuriyet Bayramınız Kutlu Olsun

sevgi ve sagılarımla

yakonuz

1 yorum:

  1. borç yigidin kamçısıdır!
    ayrıca hanım arkadaş muhallebiciye gittigin hatun olur;gündüz gündüz iötigin diilll ... :)

    YanıtlaSil