26 Ekim 2010 Salı

25 Ekim 2010, I, Gülben Ergen'lik Sivilceler Bunlar

sevgili okyucu

vücudumuzun olmadık zamanlarda bize kimi nahoş oyunlar oynaması ne kadar sık rastlanan bir olaydır öyle değil mi...

o kadar münasebetsiz zamanlarda o kadar olmadık beklenmedik sorunlar yaratır ki, olay kendinizi yumruklaman noktasına gelir. işin kadın tarafını bilemiyorum ama hangi erkek ilk kez yemeğe çıktığı, daha da ilerisi, ilk kez seviştiği bir kadının yanında sinyal veren sindirim sistemi ile savaşmamıştır ki.
ilk kez beraber uyandığınız bir kadının yanında vucudunuzdan fırlayıp gitmek isteyen o gazın, sıkıştığı o küçücük yerde nasıl da patlayıcı bir hal aldığını aklınıza getirin. şunu da itiraf edin ki içeri doğru osurup size geçici bir rahatlık hissi veren o suni sıvışma sizi asla kurtarmayacaktır... artık yanınızdaki kadın mı gitsin, siz mi münasip bir bahane uydurup gönderin...

ya da 12 yaşında minicik bir kız çocuğunun regl olması! bunu sorgulamak bana düşmez :)ama küçücük bir bünyenin böylesine bir olaya tanık olması.. hele ki kan görmenin daha çekilmez olduğu o cocuk yaşlarda..

bir de; zamanında çıkan 20 yaş dişi yoktur. en azından ben duymadım. eminim siz de duymamışsınızdır. 20 yaş dişi bir mit olabilir. eminim çoğumuz 15 yaşında acılar içinde çıkan 20 yaşının kıvranmalarının yanında, dişin ismine kanıp "vay be erkek oldum" ya da "vay be kadın oldum(ki bi 20lik dişle olmuyor o öyle..)" demişsinizdir. bu dişe yirmi yaş dişi adını veren dişçi, doktor, berber, her ne ise onun kafasına tükürmek isterim.

bunun gibi beklenmedik ya da beklendik aktiviteleri saymakla bitmez tabi. benim de, ki ben 35 yaşındayım, yarın önemli bir toplantım öncesi alnımın ortasında çıkan lenduha gibi bir sivilce biraz canımı sıktı işin aslı. 35 yaşında, yolu yarılamış bir insanın alnında neden sivilce çıkar? sivilce dediğin ergen adam işidir bu yaşta çıkan sivilceye bu işin hesabını sorarlar...

demek ki bu sivilce kaderini doldurmamış! hadi yaş 20,22 olsa, yine horonmal bir durum kisvesi altında bir kılıf uydurabilir ansızın beliren sivilceye.
gerçi ben sivilceye o kadar takılmadım. nihayetinde kadın değilim(bunu her söylediğimde mutlu oluyorum). ama çıktığı yaşa takığım işte.
ama zamansız çıkan bu sivilcelere birilerinin bir şeyler söylemesi lazım kanaatimce.

vucut bu işte. olmadık zamanlarda olmadık sinyaller verecek, tüm ilgiyi her zaman üzerinde isteyecektir. gereksiz gazlar, geğirikler, kokular... sivilceler ve siğiller..sefiller... tedbir almak da bir çok zaman mümkünsüz olacaktır ansızın beliren anomalilere.

yapacak bir şey yoktur sevgili okur.

umuyorum ki sivilcem yarın sorun çıkarmayacaktır :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder