27 Ekim 2010 Çarşamba

26 Ekim 2010, I, Aşkın Reçetesi

Aşkın Mucidi E.W.Hitch

Hayranlarımdan birisi bugün bana aşkın reçetesini yaz dedi.

Düzeltiyorum, sanırım tek hayranım bana bugün aşkın reçetesini yaz dedi.
Seni mi kıracağım, dedim.

Dedim demesine ama aşkın reçtesini yazmak için önce aşk doktoru olmak gerekmez mi ?
Sen 6 sene oku, sonra TUS'a gir, aşk bölümünü kazan. Orada da bi dört sene... Ondan sonra zibidinin teki çıksın aşkın reçetesini yazsın.
-----
Yurdumuzda tıbbi otorite hiyerarşisi şu şekilde işler biliyorsunuz: Başhekim, Hekim, Hemşire, Vatandaş.

Hastalandığınız zaman yukarıda saydığımız bu dört mercinin dışında bir yere giderseniz başınıza bela alabilirsiniz.

Her ne kadar benim yazacağım aşk reçetesi, babaannenenizin boğaz ağrınızı geçirmek için karabiber ve baldan yaptığı karışım ile aynı nitelikte olacaksa da, Bir türk tıpsever olarak bu hizmeti takipçilerimden esirgememeye karar verdim.

bir diğer problem ise ben reçteyi yazdıktan sonra hastanın bunu okuyabilecek ya da okuyamayacak olmasıdır. Biliyorsunuz ki yurdumuzda bir tıp otoritesi olarak Doktor ve Vatandaşın ayrımı, yazılarının okunabilirliği ile alakalıdır.

Bir doktorun saygınlığı, yazısının çirkinliğe ile doğru ortantılıdır. Bir profesörün yazısı en kartal gözler ve kriptocular tarafından belki okunabilirken, bir doçentin yazısı eğitim seviyesi yerinde bir insan tarafından dekode edilebilir.  Pratisyen hekimlerin yazıları billboard gibidir.
Ben de bir tıp otoritesi olarak Vatandaş konumunda olduğumdan yazımın okunulurluğu konusunda bir problem çıkacağını zannetmiyorum.
-------                                             
Şimdi sevgili ve tek hayranım için aşkın reçetesini yazıyorum :


Hmm,
Sevgili Hayran,

Ben de kendimi sıradan bir Vatandaş sanıyordum ama;
Yazımın okunulabilrik durumundan görünen o ki, ben bu işin Profesörü olmuşum.

Üzgünüm elimden geldiğince sana yardımcı olmaya çalıştım.

Reçeteyi yaz dedin; yazım. Benden bu kadar.

Malesef ki kırk yıl uğraşsan da bu yazıyı çözemezsin.
Sen bir pratisyen hekime görün. Eminim o sana düzgün bir reçete yazacaktır.

----------

İşte bu şekilde herkese elimden geldiğince yardımcı olmaya, sorunlarına çözüm bulmaya çalışıyorum sevgili takipçilerim.

Sevgiler, Saygılar
Yako

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder