27 Ekim 2010 Çarşamba

27 Ekim 2010, I, Istanbullunun bitmeyen cilesi II (çile is back)

Sevgil okuyucularim,

Cok degil, daha bundan bir kac gun once istanbullunun bitmeyec cilesi olan trafik konusuna deginmis ve faydali oldugunu dusundugum tavsiyeleri sizlerle paylasmistim.

Bugun ise bu sehirde yasamis oldugum 35 seneye yakin gecen zamanda gordugum en akilalmaz manzara ile karsikarsiyayim.

Trafik durmus, çile ebediyen bitmis durumda sevgili okuyucularim.

Yakinda tuz, seker istemek icin birbirlerinin caminini tiklayan suruculer ya da misfirlige giden yolcular gorursem sasirmam.
Hatta acik camdan ona buna bakindigi icin kizini azarlayip arabaya girmesini tembihleyen bir baba gordum.

Cevre yolunun basinda arabalarinda sevisen ciftler eve vardiklarinda cocuklari dogmus olacaklar.

Hatta ucuncu koprunun ikinci cevreyolunun belirli kilometlerleri arasina yapilmasi karari bile alinabilir.

Demin gazetede okudugum bir haberin manseti " avrupada acik yol yok" idi.
Isten kac gun once ciktim hatirlamiyorum.

Yanimda beslenme niyetine hicbirsey yok. Demin bir kitap bitirdim, ciddiyim.

Yine bugun gazetede Agaoglunun arabalarinin degeri yaziyordu. 11 küsür milyon tl...
O degerde yol yapilmamis bu istikamette. Ama yogunluk boyle devam ederse Agaoglu MyWay projesi gundeme gelebilir... Reklamlarda da Sinatra ...

Sacmaliyorum sevgili okuyucu. Beni de anlayin ama... Isten cikali bir kwc gun oldu gercekten...


35 seneye yaklastim bu sehirde,
Boylesini ne gordum ne duydum...

Sevgiler, saygilar
Yakonuz

1 yorum:

  1. dun inanilmazdi hakikaten ve de sevgili yako bir defasinda hic sigara icmedigim halde yanimdaki arkadasimla birlikte o kadar canimiz sikilmisti ki, yanimizda duran arabayi kullanan kizdan sigara istemistik. kendisi de kac tane istiyorsunuz diyerek inanilmaz takdirimizi kazanmisti. iki tane istemis ve icmistik. guzel bir gundu... trafikliydi...

    YanıtlaSil