22 Ekim 2010 Cuma

22 Ekim 2010, II, Yepyeni bir Sektör

Sevgili okuyucularım;

gün geçmiyor ki literatüre yeni bir sektör eklenmesin, Norveç asıllı bilim adamlarının deney sonuçları gazetelere yayınlanmasın.

kim derdi ki bundan sadece 15 sene öncesine kadar bilgi alış verişinin televizyon, radyo ya da gazete gibi mecraları aşıp da bu günlere geleceğini. gözümüze arpacık, g.t..müzde körpecik çıksa resmini çekip anında paylaşabildiğimiz bu günler ile sevgilimizden telefon gelecek diye evdeki tek hattın başında terör estirdiğimiz günleri kıyaslamak caiz midir?

bilgi ve iletişim BİLİŞİM sektörünü doğurdu.

ben kendim de bu sektörden esinlenerek yeni bir sektör oluşturdum. isteyen hastası olur takip eder, istemeyen odayı terk eder.

nasıl ki en büyük hobilerimden bir tanesi YEMEK, ben de yemek ve iletişimi bir arada sunan bir dal yarattım. adı YEMİŞİM.

insanların nasıl ki hayatta kalmak için yemeye ihtiyacı var, aynı şekilde yediklerini de eşle dostla paylaşma ihtiyaçları var. Var ki kim iyi kim kötü bilinsin, harcanan paralar, bozulan mideler boşa gitmesin.

YEMİŞİM sektörünün en önemli misyonlarından bir tanesi bu paylaşım ağı kapsamı altında insanları boş para, vakit ve sağlık harcamalarından kurtarmak. şimdilik ciddi değilmiş gibi görünse de orada burada, özellikle Beyoğlunun Tünel bölgesinde, kızamıkçık gibi türeyen restoran sayısı bu şekilde artmaya devam ederse, bugün YEMİŞİM sektörüne yatırım yapanlar seneler sonra çok büyük paralar kazanacaklar.

YEMİŞİM sektörünü dediğini duyar gibi oluyorum ve düzeltiyorum; yanlışsınız. YEMİŞİM sektörü. Doğrusu bu.

Bilişim kavramı da hayatımıza ilk girdiği zamanlar yadırganmıştı ama zaman içinde en çok para kazanılan, en çok sömürülen sektörlerden birisi haline geldi.

herkes yemeğini nerede ve ne şekilde yediğini yazar, sevdikleri ve hatta sevmedikleri ile paylaşırsa YEMİŞİM sektörü de zaman içerisinde aynı ivmeyle yadırganılmaktan çıkıp hayatlarımızdaki yerini alacaktır.

ilk YEMİŞİM şirketinin temellerini çok yakında atıyoruz. Bir nebze olsun girişmci görüyorsan kendini, iştirak etmekten imtina etmezsin...

inan bana sevgili okuyucu, gelecek YEMİŞİM'de.

Yemişim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder