20 Ekim 2010 Çarşamba

20 ekim 2010 , ilk şanssızlık

Bismillah bugün blog yazmaya karar verdim kendimce kurduğum minik hayallerde eli yüzü düzgün bir kaç birşey oluşturmak fikri vardı ama her zamanki bahtsızlığım burada da kendini gösterdi ve ilk gün ilk sayfa şu mesajla karşılaştım: "Image uploads will be disabled for two hours due to maintenance at 5:00PM PDT Wednesday, Oct. 20th. Learn more"

 learn more kısmına bastığım zaman neden bu bahtsızlık mevzunun yakamı bırakmadığını örenmek istiyordum ama bir takım alakasız bilgilerle karşılaştım.

her neyse, zaten ilk günder resimlerle burayı süsyelip olmayan okuyucularımın moralini bozmak da çok hoş olmazdı zaten. bunun yerine yeni edebiyat örneği olan düzyazılarım ile siz sevgili okuyucalarımın karşısına çıkmak isterim. pekiyi bu blog ne ile alakalı olacak ?

bu blog benim gündemimle alakalı olacak. o gün içinde aklıma gelen, gözlemlediğim, kafamın takıldığı ya da içinden çıkamadığım konular ile ilgili bilgileri sizlerle paylaşacağım. pekiyi ama bu konular neler olabilir?

Hayatımda çok değişken şeyler yok. genelde güzel yemek, güzel içmek ve güzel kadınlardan oluşan ana konuların yanında günün getirdiği olayları kendi huylarım ve karakter yapım ve genel şanssızlığım ile harmanladıktan sonra buraya aktarmak niyetindeyim. Bugünki yazımın başlığı da ilk yazı olacaktı ama kaderim beni yanıltmadı ve yine bir odak malzemesi bulmama yardımcı oldu.

geçtiğimiz haftanın 7 günün 5 gününü yoğun bir şekilde alkol tüketerek geçirdiğim için kalp ritmimde bir sekme olduğunu fark ettim. bundan dolayı bu hafatnın çarşamba gününe gelmiş olmamıza rağmen halen tam düzelebilmiş değililm. dahası kalbimdeki sekme beynime de sıçramış durumda olduğundan dolayı bugün için çok verimli olabileceğimi hissedemiyorum. ancak bu kısa girişi konuşmasını bundan sonra burayı çok da boş bırakmayacağımı belirterek noktalamak isterim. malum işin ucunda para da olabiliyor :)

1 yorum:

  1. Yakoprens yazilarini merakla okumak icin bekliyoruz..
    Hatta bence erkeklerin kadinlarin sac modelini fark etmemesinden baslayabilirsin :)))

    YanıtlaSil