21 Ekim 2010 Perşembe

21 Ekim 2010, III, Yemeksepeti.. Olduğu Gibi

Başkalarının olduğu gibi komik hallerinden malzeme çıkarmak bir mizahçının hem üstün hem de altın yönüdür sevgili okuyucular. Mizahçının ustalığı o malzemeyi nasıl yorumladığı ile alakalıdır. Türk mizahının en büyük temsilcilerinden Ferhan Hocamızın(Şensoy) günlük gazete(gaste) haberlerini yorumlamasının tadı herkesin damağındadır.

Ben hepimizin dünyasında varolan www.yemeksepeti.com isimli siteden bazı alıntılar yapıp yorumlamak istiyorum çünkü her akşam bu sitenin başında en az bir yarım saatim gidiyor...

karşılaştığım isimlerden bir kaçı şöyle:

Antakyakolik : söyler misiniz sevgili okuyucalarım, böyle bir yerin ismini girdikten sonra tıklayıp da menünsünü görmeye tenezzül etmek istermisiniz. Sanki madde bağımlısı birisinin açtığı sıradan bir yer. Bir etniklik özentiliği... olmamış...

Aşk-ı Tantuni-gayrettepe : herhalde yakışıklı olmak isteyen erkekler buradan sipariş verecekler düşüncesi güdülmüş. kadınların tantuni yemek isteyebileceğine zaten imkan vermiyorum.

Balıkçı'dan Balık Lokantası, Şişli : bu sorunun cevabı sorunun içinde

BTC Burger Turk, Mecidiyeköy : Bu ismi görüp de iştahınızın açılmaması mümkün mü ? sadece ismi okuyup on tane burger yemek istiyorum.

Çin büfe, Maslak : !!!. Herhalde Çin'de Eminönü meydanı varsa, ortasında bu büfe var... Ya da Taksimde sıraselvilerin yanında ördek amerikan filan veriyorlar.. Nasıl bir isimdir...?

Dürümcü Kankalar, Çeliktepe : yorumsuz

İpar Pizza Kebap, Akatlar : Dünyaca ünlü bir zincir

Noodle de Gomen, Gültepe : anlam veremiyorum

Önder İskender, gayrettepe : işte en çok takık olduklarımdan bir tanesi. ilk kez yemeksepetine girip de böyle bir isimle karşılaşınca insan ne düşünür. Ne için Önder isimli bir İskenderciden insan iskender yemek ister. İskendere saygısı olan bir insanı bile İskender'den soğutacak bir isim.

RG İskender, Beşikteş : taklitler aslını yaşatır. Bunu görünce Önder İskender'den yemek söylemek istiyorum

Sucuğum Afyondan : diyecek bir söz bulamıyorum, Afyonlu, çok akıllı bir girişimci.

Taj-Mahal Indian Restaurant, Cihangir : kendin evinde hissetmek isteyenlere

UKD Urfam Ocakbaşı, Mecidiyeköy : anlıyorum ki Mecidiyeköy ahalisi kısaltmalı isimleri seviyor.


Tüm bunların sonunda hala daha ne yiyebilmiş olmama karar verememiş olmam da benim bir zavallılığım sevgili okuyucularım. Önder İskender ile Çin büfe arasında gidip geliyorum..

sevgiler saygılar

yakonuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder