13 Kasım 2010 Cumartesi

13 Kasım 2010, I, Teşekkür

Salı gününden beri sarhoş dolaşıyorum. Sanırım alkolik oldum.
Gün içinde 10 küsür saat çalışıp, üzerine spor yapıp o kapı senin bu kapı benim dolaşmaya başlıyorum.
Dün, günlük yazımı yazacak vakit bile bulamadım.

Bugün de bulamıyorum, birazdan beşinci geceme doğru hareket edeceğim.
Alkol çok güzel birşey, keşke haram olmasaydı. Zaten güzel bir şey olmasa bu kadar pahalı olmazdı.

Kendi adıma, her sanatçı ve topluma mal olmuş önemli şahsiyetlerde olduğu gibi, vizyonumu açtığını gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.

Yukarıda da belirttiğim gibi bugün de yazacak vaktim yok.

Ancak bana içki içme olanağı sunan ve güzel mekanlarının kapılarını açan bazı şahsiyetlere buradan teşekkürlerimi gönderiyorum.

Lucca'dan Sn Bahadır Gürceer ve Turgay Yıldız
NuPera'dan Sn. Zeynep Moroğlu, Leyla Çullu ve Esra Muslu
Bird'den ismini bilmediğim zarif hanımefendi
Piyasa'dan sayın Mehmet Davran 'a
Üreticilerden de,

Chivas Regal'den sayın Sir Frederic Torchart
Gray Goose'dan sayın Jeanpaul Scéndeau
Miller'dan sayın Susan Miller
Moet'den sayın Daniel Mearceau
Yeni Rakı'dan Mikdat Adalı 'ya

Ve tabi ki sevgili doktor ve müdür...

teşekkürü bir borç bilirim


yarından itibaren günlük yazılarda görüşmek üzere

sevgi ve saygılarımla

yakonuz
yakolugunler@gmail.com


1 yorum:

  1. çok içki içiyosun içki zihin kapatır sanatçıların iyileri az içki çok başka işlerle uğraşır (:

    YanıtlaSil