10 Kasım 2010 Çarşamba

10 Kasım 2010, Halkın Günü, Sorular ve Cevaplar

Bugün Hulk Günü
Bugün Yakolugünler'de halk günü sevgili okuyucalar. Sizlerden gelen e postalardan seçtiğim konu ve sorulara değineceğim.
Gelen e postalar arasında gönül yarası çektiğini düşündüğüm bir yavrucağız ile karşılaştım ve bugün kendisine derman olurken, başka kadınları da belli konularda aydınlatmayı planladım.

------
Kendisinin sorularını kırpmadan, kesmeden buraya yapıştırıyorum ve cevaplamaya başlıyorum.



> Bir erkek bir kiza, sen bana eski kiz arkadasimi hatirlatiyorsun ve yanindayken hep senin ex'inmisim gibi hissediyorum demesi ne demek. Erkek beni begeniyor mu yoksa hala ex'ine mi bagli, yada beni yarali mi goruyor.

Sevgili Yakocan, bir erkek sana bu şekilde sözler söylüyorsa o erkek, erkek değil, sakallı bıyıklı bir çocuktur. Dünyayı kendi ekseninde çevirmeye çalışan ve iç dünyasında da kendi ekseni etrafında dönmekten yoksun, olmuşluktan aciz bir uzuvlar bütünüdür. Kendi sorunları senin üzerinden boşaltmak sureti ile rahatlamayı amaç edinmiş ancak bunun farkında olmayan, senin varlığın ile elektriğini paylaşabileceği birinin olduğu düşüncesini güden zavallı bir zihniyettir. Burada asıl sorulması gereken soru, senin bu insan müsveddesine neden siktiri basmadığındır, şayet basmadıysan.
 
Böyle bir muameleye kendini tabi tutman, üzgünüm ama senin de biraz sıkıntıların olduğuna delalet eder. Şöyle ki ilişkilerde bir amaç olmamakla beraber, tarafların birbirini üzdüğü ikili iletişim biçimini ilişki olarak tanımlamak benim için ters. İstersen biraz da iğneyi kendine batır.



> Bir erkek ayni anda iki kisiye asik olabilir mi? Oncekine mi sonrakine mi daha asiktir?

Erkek farklı insanlardan aldığı farklı elektriklerle eğlenebilir, hatta herkesten farklı tatlar alması normaldir. Özellikle çok yönlü insanlarda görülen bu sorun son derece normaldir. Kaldı ki herkes herkesi tam anlamıyla tamamlayacak diye bir durum söz konusu değildir. Sen tenis oynarken o futbol oynuyorsa, bu onun futbol oynayan bir kadını aramasını gerektirmek durumunda değildir çünkü futbol bir kız sporu değildir esasen. Bu ve bunun gibi benzetmelere dayanarak birden fazla insandan çoklu tatlar almanın normal olduğunu kabul ederken, hayatı boyunca sadece bir iki kere aşık olan insan cinsinin aynı anda iki kadına birden aşık olanını gördüysen bana da haber kendisini alnından öpeyim. Aşık değildir, olduğunu sanıyordur.




> Erkekler mi kadinlar mi karsi tarafin maddiyatina daha cok onem veriyor. (Lutfen gunumuz erkeklerini dusunerek degerlenirin)

Günümüz ya da dünümüz, yuvayı dişi kuş yapar. Sonuçta kadın kendini maddi olarak güvence altına almak isterken bu her zaman kolayca satın alabileceği L li V li çantaları ya da ışıltılı saatleri değil; yarın öbür gün dünyaya getireceği çocuğu ve ailesinin saadetini de hesaba katar. Oldu ki erkeği ile anlaşamadı, en azından bir sonraki kocasını refaha kavuşturmak için hesaplar yapar. Gariban erkek modeli parası için kadının peşinden koşmaz. Koşsa da sağlıklı olmaz. Önünde sonunda kendini satmanın ezikliği ağır basar ve intihar filan eder, ya da alkolik olur.

Umarım bir nebze olsun içini rahatlatabilmişimdir sevgili Yakocan.

Her türlü soru ve konularınız için,
yakolugunler@gmail.com

sevgiler saygılar

yakonuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder