21 Şubat 2011 Pazartesi

21 Şubat 2011; Uyuşturucu Kullanmıyorum, Alkolik Değilim

Yurdumuzda herkes herşeyin en doğrusunu bildiğinden ve iş eleştirmeye gelince hayatı boyunca el sürmediği konularda ordinaryusa dönüşen insanımız disiplin, ahlak, temizlik gibi kültürmüze has konularda da bu titizliğini ve detaycılığını sergilemekten imtina etmez; hatta hedefini acımasızca namlunun ucuna takar.
----
Biz de bu kalıpçı görüşten nasibimizi alıyoruz tabi. Ancak şunu da unutmamak gerekir ki tarihe hükmetmiş ya da akışını değiştirmiş kişilerin(yani benim gibi dahiler) büyük kısmı alkol bağımlısı idi.

Geçen gün yakın bir arkadaşım şu cümleleri sarfetti
"Dışarıdan bakan bizi her gece dışarda, sadece içki içen, önüne geleni s.ken umursamaz adamlar zannediyor"

Kendisine dedim ki "içeriden daha mı farklıyız ?" Yani böyle bir gerçeği görmek için dışarıdan bakmaya gerek yok, kaldı ki dün akşam geçtiğimiz iki evde geçirdiğim ikinci günüydü... Yalan yok.
Bu kadar çok gezip bi de üzerine içki içince görüntü hoş olmayabiliyor tabi ancak buradaki gerçek odaklanmak gereken nokta bunun bir hayat tarzına dönüşüp dönüşmemesi.
----
Benim hayatım sokaklarda içki içerek geçmiyor, hayatımda ağzıma uyuşturucu madde koymadım.
Ben herşeyi layığı ile yapıyorum, merak edene. MÜHİM OLAN HAKKINI VERMEK değil mi ?

Çok erken kalkamam ben, genelde sekiz ile on arası; uyumam çünkü kolay kolay, en rahat gece çalışırım.
İşime gelirim on buçuk gibi. Genç girişimciyim, iyi bir noktada büyütmeye çalıştığım bebek bir markam var. Disiplinsizim ama dağınık da olsa günlük işlerimi tamamlarım ve spor yapmaya giderim.
Bütün bunları layığı ile yapmak şart, birinden biri bana zevk vermezse keserim, mutsuz olurum mızıkçıklık yaparım. Elimden geldiğince yaptığım işi en iyi şekile yaparım.
Spordan sonra entelektüel açıdan oyalanmaya başlarım, bilgi toplarım, bilgi paylaşırım.

----
Tüm bunlardan sıkıldığım bir noktada ya da hafta sonu geldiğinde ise içim kıpır kıpır olur dışarı çıkıp azmak isterim. Bunu da layığı ile yaparım.
Kim ne demiş umurumda değil... Ben kimseye söz vermiyorum.

Karım ya da sevgilim yok rencide edeyim, düşmanlığım yok birilerini kırayım. En kötü bir gece öncesini hatırlamam ki zaten  hatırlanacak bir şey de yoktur eminim ki.
Kısaca vaktimi içmeye sıçmaya ayırdıysam, onu da hakkıyla yapıyorum.
----
İşte sığ insan zihniyeti budur. Olayları oturduğu yerden, gördüğü kadarı ile eleştirmek; atıp tutmaktır. Daha ilerisini ve daha genişini görememektir. Üç gece sizi sarhoş gören gündüz de öyle olduğunuzu düşünür.
Birileri iki saatlik performansmdan tüm hayatımı ve kişiliğimi analiz edebiliyorsa helal olsun ona.

Ancak korkaklar kaçarlar ve de böyle atıp tutarlar, benim bu konuda bir kompleksim yok. Kimseye bir zararım da...

hobime, işime, aşkıma, gündüzüme, geceme, alkolume... kısacası beni iyi hissettiren herşeye hakkı ile bağlıyım. Atıp tutacağınıza gelin bi akşam beraber içelim; sıkıntınız olmasın ben ısmarlarım.

sevgiler saygılar
yakonuz
yakolugunler@gmail.com

2 yorum:

  1. bu ülkede böyle ne yazık ki. saçın sarıysa o....u olursun, tipin bozuksa it kopuk derler, zengin biriyle evlendiysen para içindir kesin vs. vs. takılmamak lazım bunlara, kimseye bir şey kanıtlamak gerekmiyor.

    YanıtlaSil