22 Şubat 2011 Salı

22 Şubat 2011; Ben Aşık Oldum bu Yalnızlığıma

Hani derler ya aynı evde kardeş gibi büyüdüler...
Hani derler ya anlamazsın nerede nasıl vuracak, nasıl canını yakacak...
----
İşte ben de öyle kardeş gibi büyüdüm yalnızlığımla(inanın hiç hoş olmuyor büyürken)
Aklım havada, s.kim yukarıda nerede ne oluyo ne bitiyo bilmeden; henüz kimsenin bana müdahele etmediği çocuksu saf günlerimde nefret ettiğim bu kavramın gün gelip de aşığı olacağımı bilemezdim.

Nasıl ki sevdiğimiz kadının saçını çekerdik, aşkımızı nefretle ifade ederdik, ben de öylesine kin dolu bakışlar ile bakardım yalnızlığımla. Ne de olsa etrafımdaki herkes milli olmuştu, ben elime anca alışıyordum.

Kimse bakmazdı yüzüme, baktıramazdım keza. Yalnızlığım bir gölge gibi peşimde, ben on beşimde, aslında keşim de, ve biraz da leşim de... yok ki bir Yeşim de...
Öyle sataşa sataşa geçti gençlik bu yalnızlık ile... Acı günlerdi...
----
Sonra bu çocuk açıldı serpildi(adı serpil değildi, erkek çocuk). Sulandı boylandı, akıllandı.
Mevye veren ağaç taşlanır misali bu güzellikleri gören ya duyan insanlar etrafına toplandılar, o da bi anda şımardı tabi.
İlk iş milli oldu. Sonra pilli oldu, bili bitmez oldu.
Bu kadar enerji dolunca ilk aşkını unutur oldu.
----

ilk göz ağrım
Bunalttılar çocuğu, bezdirdiler. Bırakmadılar peşini. Zaman açısından irili ufaklı ilişkiler çokça vaktin alır oldu. Kendini özler oldu, yalnızlığını....
Bıktı usandı hepsinden, ilk aşkına geri dönmek istedi.
Etrafındakiler bunu algılayamadılar ama devir teknoloji devri idi, sosyal devir idi ve herşeylerin çabukcak yapılması gerekirdi.
Kaybedecek vakti, hayatından koparacak zamanı olmadığını farketti, kendi isteklerinin dışında bir başkası için birşeyler yapmak ağır geldi, hayatı paylaşmaya çalışmak yük geldi...
----
Kimse kavrayamadı ki kutsal kitaplar ile ilişkilerin akıbeti aynı oldu... Adapte edilemediler zamana, kendince edenler hor gördü...
İster görün görmeyin, sevgililerim olabilir, sevdiklerim de...
Ama tek aşkım, ilk aşkım, uğrunda ne gönüller yaktığım...
Yalnızlığımıdır.

Galiba ben bir zavallıyım :)

sevgiler saygılar
Yakonuz

yakolgunler@gmail.com

2 yorum:

  1. yine de... paylaşmak güzeldir, yalnızlığı bile!

    YanıtlaSil
  2. o diil de, su cirkin logona bir el atmak lazim artik
    isleri buyuttun ne de olsa

    YanıtlaSil