15 Şubat 2011 Salı

15 Şubat 2011; Kendimi Kiralığa Çıkardım Alan Olmadı

Tüm kaba sapa Türk erkeklerinden bıkmış olan siz kadınlar için kendimi feda ettim.

Nedeni, dünün özel bir gün olmasıydı.
Nedeni, dün gözyaşı döken, yastık yumruklayan, balkondan saksı atan kadın sayısının çok olmasıydı.
Nedeni, bu bunalımlı salak günde benim bu kadıncıklara yardım etme arzum ve ateşimdi...

Balonların toz tanecikleri gibi uçuştuğu, gül bahçesine dönmüş sokaklarımızda yalnızlıkları ile mücadele etmeye çalışan kadınlar için kendimi kiralığa çıkardım, üstelik çok bir şey de istemeden...

Ame ne oldu?

Kadın milleti nankör yüzünü yine gösterdi ve günün yirmibeş saati düzgün erkek bulamamaktan şikayet eden kadın, Türkiye Cumhuriyetinin bugüne kadar yetiştirdiği en düzgün erkeği, üstelik de böyle bunalımlı bir günde, elinin tersi ile itiverdi...

Üstelik çok bir şey de istemiyordum... Sıcak yemek, biraz para... Ne bir vaat, ne bir beklenti...

Ve bekara kiralamamak konusunda da bir takıntım yoktu. Son derece kolay şartlar koydum ortaya...

Arzuladığı erkeği dakiklar içinde maymuna çeviren ve doymak bilmeyen kadın milletine yaranmak şu dünyaya ayak basmış hiçbir yaratık için nasip değildir sevgili YakoCanlarım.

Belki de en büyük hatam kendimi satılığa değil kiralığa çıkarmış olmam oldu. Bu durumda benden yararlanabilecek insan sayısı azalıcak ve bu kadar kadını kendimden mahrum etmiş olacağım. Böylesi bir erkeği tanıma fırsatını bun kadar kadından alırsam öbür dünyada bunun hesabını benden sorarlar.

Beni günahkar yapmayın...

Sevgiler Saygılar
Yakonuz
yakolugunler@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder