16 Kasım 2011 Çarşamba

16 Kasım 2011, Seks İçin Neler Yapmayız Neler...

YakoCanlarım,

Farkettim ki bugün, hepimiz çok zavallı insanlarız. aslında hepimiz derken kendimi de işin içine katmak tamamen size sempatik görünmek adına katıyorum, nihayetinde kimse kitlesini kaybetmek istemez. İşin gerçeği kendimi hiç zavallı bulmuyorum.

Bugüne kadar Yakolugünler'de yayımlanan yazılarım 30bin defanın üzerinde okunmuş (30bin + 5)
gelin görün ki bugün istatistiklere baktığım zaman, hangi yazının başlığında bir küfür ya da cinsellik içieren bir sözcük varsa, o yazının diğerlerine nazaran en az 5 misli okunduğu gerçeği ile karşılaştım.

bir ihtimal de benim cinsel içerikli konularda çok iyi yazıyor olmam :)
ama bu ihtimalin söz konusu olduğunu düşünmüyorum :) malum terzi kendi söküğünü dikemezmiş.
----

sökük dikmek demişken, gerçekten de erkeklerin seks için yapmayacağı şaklabanlık, palyaçoluk yoktur. erkek derken sadece insan olan erkeklerden bahsetmiyorum, yaradılışta adı geçen ve bu dünya üzerinde varolan neredeyse tüm erkek milletinden bahsediyorum.
zaman olarak da, her zamanı kastediyorum. insanlığın başlangıcından havanlığın başlangıcına kadar.
bu geyik ne ya soldaki?

----

yalakalığın tarihi adlı yazı dizimde de sonradan değineceğim gibi dünyanın ilk bilinen seks yaranması adem'in bir elma yemesidir. her ne kadar zaman içinde hikaye çarpıtılsa da adem'i o elmayı yemeye iten tek şeyin havvanın incir yaprağının altına süzülme çabası olduğu malumdur. gerçi kendi savunmasında nefsi müdafa olarak yer edebilir çünkü bugünün şartları için bile seksi sayılabilecek Havva'nın iç(ve tek) çamaşırı, kışkırtıcı bir sebep olabilir.

baltacı olayına değinmiyorum bile, kardeşim s.kinin keyfine o kadar topraktan, koca ordudan vazgeçer mi? ama gördüğünüz gibi ruslarla seks yapmak için bişeyler verme adeti ta o zamanlardan başlamış..

koskoca parti başkanları bile en doğal halleri gözlerinin önüne serildiği zaman yerin dibine girmediler mi? Türkiye'nin en ciddi haber spikerlerinden birisi tavşan pozisyonu yapmadı mı? ne demek ya tavşan olmak... erkek dediğin yatakya ya aslan olur ya ayı.. sonra havucu veriverirler bir tarafına...

-----

aslında belki de sadece içinde seks olan yazılar değil daha kısa olan yazılar daha çok okunuyordur. bu yüzden bu yazıda hem seksten bashetmiş oldum hem de kısa keseceğim. bakalım sonuçlar ne gösterecek. on gün sonra bildiririm size. arada erkekleri kullanma kılavuzu filan yazarım.. en kısa o olur herhalde..

sevgiler saygılar
yakonuz
yakolugunler@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder