17 Ocak 2011 Pazartesi

17 Ocak 2011, I, Bakiyeli Gunler

Beni taniyanlar bilirler,
Gereksiz muhatap olmalardan, icinde olmamin gerekli olmadigi munakasalardan imtina etmisimdir her zaman.

Her ne kadar gunumzde yanlis kullaniliyor olsa da, polemik kelimesinin gercek anlami olan yazili tartisma eylemini; HIC SEVMEM. Polemik yapmam, benle asik atmak isteyenler nereyee,ben nereyee...

O insanlari ucaktan baktiginizda gorunen gemiler, yardakcilarini da o gemilere yol acan dalgalar gibi, ancak minicik goruyorum. Ben ucaktayim ve bulutlarla dans ediyorum. Bir kac kucuk sinek yavrusu benim irtifamin kilometrelerce altina cikamadan hayata veda eder... Pis sinekler.

Kel alaka dumbul felek benim kimseye laf filan atacagim, polemige girecegim yok. Acaba neden yukaridaki satirlari yazdim bilmiyorum. Neyse konumuza girelim.

-----

Bir dusunsenize bakiyeden hangimiz nefret etmeyiz ki? Hayatimizin her aninda sirtimiza yuk, kicimiza ciban olan bakiye... Kredi karti bakiyesi, cari hesap bakiyesi, bilmem ne tarihinden kalan bakiye derken daha ayin ortasina gelmeden cebimizi sifirlamis buluruz kendimizi. Tum bunlarinsorumlusu ve suclusu da tabi ki de igrenc bakiyedir.
Alacakli biz olmadikca icinde bakiye gecen her turlu cumleden nefret ederiz. Zaten alacakli da biz olmayiz hicbir zaman. Ustelik bir bakiyenin aksani da bozuktur, ustelik duzgun konusma hevesi icinde akip gitmis bir bozukluk... Bir dusunun

Kredi kartinizin kullanilabilir toplam tl limiti... Oniki...bin...ALTI!...yuz...seksen..uc... Lira...ON!...bes... Kurustur...

Siz bakiyenin sozlerini bitirinceye kadar dunya uzerinde binikiyuz cocuk dogmakta, ikibinkisi olmekte ve amazon ormanlarin yuzde biri yokolmaktadir. Ama zon ormanlarini suclamamak gerekir, bu isin tum suclusu bakiyedir.

Oyle ya da boyle hemenhepimizin her gunu bakiye ile karamaktadir. Gece disari cikmadan once ya da sosyetik bir alisveris magazasinin kasasinda hanginiz telefonu eline alip igrenc bakiye gercegi ile karsilasmamistir ki...

Iste hayataimizdaki tum bakiyeli gunler boylesine igrenc,boylesine ic kararticidir. Bakiyeye bulasanin sonu hayirli olmaz. En sonunda kredinin kabuslari ile uyanmak zorunda kalirsiniz ki... Yine de bakiyeden iyidir.

Herkese bakiyesiz gunler dilerim.

Sevgi ve saygilarimla
Yakonuz

yakolugunler@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder